avatar

Miasto: Poznań/Skierniewice
Czas na rowerze: 7d 10h 47m
Przejechałem: 3308.24 km
W terenie: 972.33 km (29.39%)
Prędkość średnia: 18.50 km/h

Vmax: 57.43 km/h [Zobacz]
Max trip: 140 km [Zobacz]

Więcej informacji o mnie tutaj.

Moi znajomi

Pogoda - Poznań

Wykres roczny blog rowerowy zawada.bikestats.pl

>50 km

w tą i spowrotem

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 27.04.2011 | Komentarze 1

Trasa wycieczki:
Dom - Rondo Rataje - Rondo Starołęka - Marlewo - Babki - Kamionki - Mościenica - Borówiec - Robakowo - Tulce - Szczepankowo - jez. Maltańskie - Dom

Trasa mnie zaskoczyła obfitością sypkiego piasku po drodze co skutecznie mnie zwalniało a niekiedy dobijało...

Dystans: 60.83 km

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · dodano: 21.08.2010 | Komentarze 0

z Broo
Trasa magicznego tripu:
Mościenica - Lasy Rogalińskiego Parku Krajobrazowego - Huby Miczecewskie - Radzewice - Świątniki - Rogalin - Rogalinek - Puszczykowo - Puszczykówko - Jezioro Góreckie - Pożegowo - Mosina - Rogalinek - Lasy RPK - Mościenica

Dzień był zimny, w sumie zapowiadali deszcze, aczkolwiek nam udało się go uniknąć.
Jadąc lasami zagubiliśmy się i natknęliśmy się na nieczynną już bazę? wojskową oznaczoną na ówczesnej mapie topografocznej pod kryptonimem "stara ciepłownia". Natomiast na miejscu zamiast ciepłowni nasze oczy ujrzały opustoszałem już i zdezelowane budynki mieszkalne tj. chyba koszary i magazyn, który prawdopodobnie służył do przechowywyania pocisków.
Udało nam się udnaleść i podążyliśmy dalej mokrymi leśnymi duktami na zachód. Wyjechaliśmy przed Rogalinem na nawierzchnię asfaltową, by po chwili skręcić na szlak rowerowy oznaczony jako Poznański Pierścień rowerowy.
Zatrzymaliśmy się w Rogalinie w pałacu i przy słynnych dębach. Dalej do Puszczykowa i Puszczykówka na lody przy stacji kolejowej. Wtedy to zaczęło się przejaśniać. Zrobiło się nawet całkiem ciepło na słońcu. Leniwie ruszyliśmy dalej nad Jezioro Góreckie, tam postój na połódniowym brzegu. Woda cieplejsza od powietrza i do tego nawet zachęcała czystością. Kolejną atrakcją jaką zaliczyliśmy był MEGA zjazd, można było troche poszaleć. Na dole śmialiśmy się z Bronią z mojej miny przy tym szaleńczym zjeździe. Wycieczka powoli zaczeła się dłużyć ze względu na liczne przystanki, bo trzeba było tez się najeść, więc zawitaliśmy w sklepie. Dalej już praktycznie bez przystanków pognaliśmy do domu.
Trasa przyjemna. Okazało się, że odkryliśmy parę nowych szlaków o ktorych jeszcze nie szłyszałem nigdy. Trasa z reguły dobrze oznaczona, tam gdzie poruszaliśmy się przygodnie napotkamyn szlakiem.

Fragmentami poruszaliśmy się oto tymi szlakami:

Rogaliński Szlak Rowerowy

Poniedziałek, 3 maja 2010 · dodano: 06.05.2010 | Komentarze 0

z Broo
Szlakiem Ptaków wokół Skierniewic
Dom - Park Miejski - Rynek - Zalew - Strobów - Feliksów - Las Zwierzyniec - Mokra Lewa - Sierakowice Lewe - Borowiny - Bolimowski Park Krajobrazowy - Dom

Już w suchych butach, po szybkiej akcji suszenia pomknęliśmy dalej, co by nie tracić majówki. Tego dnia jak zwykle nie obyło się bez deszczu, ale nie zmoczyło nas wybitnie:)

Dystans: 71.69 km

Kórnik tour

Czwartek, 1 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 0

Trasa:
Dom - Malta - Tulce - Gądki - Borówiec - Mościenica - Kórnik - Mościenica - Borówiec - Tulce - Malta - Dom

W drodze "do" wiatr prosto w twarz...powrót z kolei bez wietrzny.

Dystans: 89.38 km

Wtorek, 30 marca 2010 · dodano: 31.03.2010 | Komentarze 0

z Ukasz
Trasa:
Dom - Malta - Starołęka - Rogalinek - Rogalin - Kórnik - Mościenica - Borówiec - Gądki - Tulce - Malta(1 okrążenie) - Garbary - Pułaskiego - Mieszka - Plaza - Rondo Solidarności - Główna - Dom

Foto w krótce

Szlakiem Starych Dworków

Czwartek, 24 września 2009 · dodano: 24.09.2009 | Komentarze 0

Trasa:
Dom - Sk-ce PKP - Las Pamięcki - Rawiczów - Trzcianna - Stara Rawa - Doleck - Lisna - Paplin - Wola Pękoszewska - Babilonka - Wilczynek - Puszcza Mariańska - Radziwiłów - Bartniki - Ruda - Rawka - Skierniewice - Dom

Dystans: 58.35 km

Piątek, 11 września 2009 · dodano: 12.09.2009 | Komentarze 0

Towarzyszyli: Iga, Marcin, Rafał
Trasa:
Skierniewice - Mokra Lewa - Sierakowice Lewe - Bełchów - Dzieżgówek - Polesie - Seroki - Stare Grudze - Jamno - Jez. Rydwan - (powrót tą samą trasą) Skierniewice

Rozpoczęło się ciekawie, gdyż na 8 km Marcin złapał laczka. Nie mając łatek, Marcin jechał z Rafałem na ramie, ja natomiast, "wiozłem" drugi rower, tj. Marcina rower. Dojeżdzając do Bełchowa do Igi, by nie tracić czasu, Marcin dostał nowy rower i pojechaliśmy. Troche smęcili, że po co tak daleko nad wode.. Ale jakoś przeszło im, kiedy ujrzeli szmaragdową tafle wody.

Żabka nad jez. Rydwan © paulzawadzki

Powrót do Bełchowa przebiegał bez zakłuceń. Niestety było późno, a naprawa dętki się nie powiodła, klej za słabo związał łatke. Dlatego też postanowiliśmy, że wrócimy tym samym systemem jakim przetransportowaliśmy rower i Marcina..

Dystans: 100.03 km

Poniedziałek, 31 sierpnia 2009 · dodano: 31.08.2009 | Komentarze 2

Towarzyszyła Iga
Trasa:
Dom - Mokra Lewa - Sierakowice Lewe - Bełchów - Polesie - Seroki - Zawady - Uchań Dolny - Gzinka - Rogoźno-Błota - akwen wodny: Rydwan - Dobczyce Górne - Jamno - Stare Grudze - Parma - Dzieżgówek - Bełchów - Chyleniec - Borowiny - Skierniewice - Zadębie - Dom - 1 okrążenie w okół osiedla Widok - Dom

Zdjęcie będą później, razem z tekstem.

Dystans: 53.51 km

Poniedziałek, 3 sierpnia 2009 · dodano: 04.08.2009 | Komentarze 0

Towarzysz: Rafał
Trasa tripu:
Skierniewice - Bolimowski Park Krajobrazowy - Rawka - Wygoda - Puszcza Mariańska - Kamion - Miedniewice - os. Widok (Sk-ce) - Park Miejski - Rynek - Dom

Pojechaliśmy do lasu i tam padło hasło, by odwiedzić Marka i tak już zaczeliśmy pędzić w stronę Puszczy. Było miło jak to na spotkaniach z dawnych lat...
Powrotna droga pod wiatr i w lekkiej mrzawce. Po raz kolejny mogliśmy sie przekonać o inteligencji i ostrożności naszych kierowców, którzy wyprzedzali, jadąc wprost na zderzenie czołowe z nami...przydałby się pistolet i kula w łeb.

Dystans: 59.96 km

Środa, 29 lipca 2009 · dodano: 29.07.2009 | Komentarze 0

Towarzyszyli: Iga, Rafał
Trasa:
Skierniewice - Bełchów - Skierniewice - Centrum - Park - Sierakowice - Bełchów - Bolimowski Park Krajobrazowy - Skierniewice

Ostatni odcinek - Bełchów > BPK > Sk - ce odbył się nocą.